Top

Metody dostawy

Polska

paczkomat InPost 13.19
kurier InPost 15.99 zł
kurier InPost Pobranie 26.99 zł

Dostawa za granicę

Niemcy, Czechy, Austria, Rumunia, Węgry 25,81 zł
Belgia, Hiszpania, Francja, Włochy, Luksemburg, Holandia, Portugalia, Słowenia, Słowacja 30,34 zł
Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia, Irlandia 31,99 zł
Szwecja, Chorwacja, Grecja, Finlandia, Dania  44,99 zł
W przypadku dostawy do innego kraju prosimy o kontakt na e-mail: nesemi.contact@gmail.com

Darmowa dostawa od 200 zł do paczkomatu InPost

Zrób zakupy w naszym sklepie na conajmniej 200 zł i ciesz się darmową dostawą na terenie Polski!

 

 

 

Zamówienia nie odebrane z wysyłką ZA POBRANIEM

Każdy klient który nie odebrał zamówienia złożonego na stronie internetowej sklepu z wysyłką pobraniową, jest zobowiązany opłacić koszt wysyłki oraz powrotu paczki na magazyn sklepu. Koszt wysyłki w jedną stronę 26,99 więc do zapłaty będzie podwojona kwota 53,98zł.

Opłaty należy dokonać BLIK na nr telefonu 511 613 848 w tytule imię i nazwisko.

W innym przypadku klient nie ma możliwości ponownych zakupów w naszym sklepie, każde kolejne zamówienie zostaje anulowane oraz zostaną rozpoczęte kroki prawne (na dane adresowe z wysyłki) o zwrot poniesionych kosztów wraz z opłatami sądowymi i komorniczymi.

Czas realizacji zamówienia

Dokładamy wszelkich starań aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej.
Zazwyczaj wysyłamy je w ciągu 24-48 godzin w dni robocze, jednak może się zdążyć że będziemy potrzebować 3-4 dni roboczych.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Regulamin wysyłki za granicę:

Zamówienia za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS której śledzenie jest możliwe na www.ups.com w zakładce monitorowanie zamówienia. Na wiadomości odpisujemy najszybciej jak możemy, w okresie świątecznym kontakt może się wydłużyć.
W przypadku zagubienia paczki prze firmę kurierską należy natychmiast skontaktować się z nami przez wiadomość e-mail : nesemi.contact@gmail.com. Firma NesemiHairaccessories nie ponosi odpowiedzialności za zgubione bądź nie dostarczone zamówienie na terenie kraju docelowego.
Jeżeli paczka ma status “dostarczona” a nie została dostarczona klient musi skontaktować się z przewoźnikiem UPS aby wyjaśnić losy paczki, dla nas informacja o dostarczeniu jest równoznaczna z odbiorem, nie odpowiadamy za paczki pozostawione przez kuriera bez potwierdzenia odbioru.
Roszczenie odszkodowania można żądać bezpośrednio przez nas do firmy kurierskiej UPS i oni zwracają środki jeśli reklamacja zostanie uznana.
Czas szukania zgubionej paczki za granicą przez UPS trwa ok 10 dni. Informacje otrzymuje się na bieżąco w formie wiadomości meilowej.
Proces reklamacji zagubionej paczki trwa od 1-2 miesięcy łącznie z uzyskaniem środków finansowych tzw. odszkodowania od firmy kurierskiej.
Czas wysyłki od zamówienia poprzez stronę sklepu wynosi ok 2 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie bankowym, wysyłka za granicę ok 3-7 dni roboczych.
Koszta wysyłki do wybranych krajów podane są w zakładce DOSTAWA na www.nesemi.pl .

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.

Reset Password